Tűrd el csendes megadással azt, ami meg nem változtatható!

A kis herceg naplója

Fázom...

2017. szeptember 10. - Le Petit Prince

frozen_girl_by_psysoul-d4nsbxj.jpgÉrdekes módon mindig a nyár elmúltával erősödik meg barátaimban, közeli ismerőseimben az az érzés, hogy meg kell győzzenek: párosan szép az élet! S ha már én érdemben nem teszek érte semmit, majd ők "rásegítenek"!

Talán a nálunk hagyományosan a nyárra időzített lakodalmak, eljegyzések okozta hevület cseng le lassabban egyesekben, de megfigyelhető a tendencia, hogy ilyenkor sokan pezsegnek még társkapcsolati vonalon.

Vannak akik megállnak a szóbeli győzködés szintjén, de vannak akik tovább mennek...

Így történhetett meg néhány évvel ezelőtt, hogy egy jóakarómtól kaptam egy meghívót egy társkereső oldalra. Soha nem próbáltam még ilyet, jó mókának tűnt, regisztráltam tehát. Lelkiismeretesen kitöltöttem az adatlapomat...mint később kiderült, nagy hiba volt. Ímmel-ámmal keresgéltem én is, de igazából arra voltam kíváncsi, kiből, kikből és milyen érdeklődést vált ki a jelenlétem.

Nem voltak illúzióim, de a valóság felülalulmúlta minden várakozásomat. Kizárólag korombéli, de inkább tőlem is idősebb matrónák nézegették a profilomat...mit mondjak, nem "mozgattak" meg semmilyen téren! :)

Már napok óta nem foglalkoztam a témával, mikor egy szombat este, erőszakosan csörögni kezdett a telefonom, egy ismeretlen számot kijelezve.

Van egy ronda szokásom. Nem szoktam ismeretlen számról hívást fogadni. Gyötör is ezért a bűntudat, mert nem kicsit antiszociális viselkedés...azzal szoktam kompenzálni, hogy néha kivételt teszek.

Így tettem akkor is.

- Halló - nyitottam a szokásos fordulattal.

- Fázom! - recsegte kis szünet után egy éltes női hang, több hektó kannás bor és pár bála dohány által formált karcos baritonján.

- Tessék? - értetlenkedtem meglepetten.

- FÁZOM!! - hörögte most már olyan hangerővel, hogy szegény telefon majd kiköpte apró hangszóróját.

- Elnézést, de nem értem! Én mit tehetnék ebben az ügyben? - hebegtem a mikrofonba lányos zavaromban.

- Hát gyere ide és fűccsé' alám!! - sikította most már fejhangon távoli beszélgetőtársam.

Szó nélkül kinyomtam és pár másodpercig azon gondolkoztam, ismét bebizonyosodott, hogy az élet a legnagyobb történetíró...a szárnyaló képzelet kevés, hogy ilyesmivel előálljon!

A telefonszám alapján pár perc alatt megtaláltam a "hölgy" IWIW profilját, ami alapján a társkeresőn is beazonosítottam...ő pedig az általam a társkereső oldalon balga módon megadott számomat tárcsázta végleg elkeseredett állapotában!

Gondolkodás nélkül töröltem a profilomat. Azóta se...soha többet! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://le-petit-prince.blog.hu/api/trackback/id/tr3912820008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása