Tűrd el csendes megadással azt, ami meg nem változtatható!

A kis herceg naplója

Téves hívás...

2015. április 09. - Le Petit Prince

cultural_misunderstanding_by_allanced-d3gq6ma.jpgTúl sok kommentárt nem fűznék hozzá. Egy klasszikus, modern köntösben. Hallottam, olvastam már sokszor, de így, a saját bőrömön tapasztalva sokkal izgalmasabb volt.

Előzmények: a hívó felet a Viber a telefonkönyvemből egy régebbi munkakapcsolatomként azonosította. Az illető egy közelebbről meg nem nevezhető (egyenruhás) szervezet tagja, vagy legalábbis az volt, amikor én pár esztendővel ezelőtt megismertem. Mivel a cégével napi kapcsolatban állunk, és a napokban elég sok műszaki probléma merült fel, nem lepődtem meg, hogy mindenféle csatornán megpróbálnak elérni...

S akkor a beszélgetés:

Laza Pasi (a továbbiakban csak LP):

Sziaaaa:)

Kis Herceg (röviden KH):

Szia! Mi a gond? :)

LP:

Nincs gond:)))

Soooot orulok neked:)

KH:

?? :)

LP:

Tetszel nekem valo vagy!:)

KH:

Asszem' itt hagyjuk abba! :)

LP:

Na mit miert mi a baj!?

KH:

Hát ezt kérdeztem én is! :D

LP:

Miert akarod abba hsgyni az idmerkedes velem!?

KH:

Figyu, ez mar kezd szürreális lenni! :(

LP:

De miii!?

KH:

Vazze, a telóm néha a közös íróasztalon van,

mindenki látja...nem kicsit félreérthető a duma! :D

LP:

akkor itt ne irjunk olyan dolgot csak badoo jo!!

KH:

Na álljon meg a gyalogmenet!

Megmondanád ki is vagy pontosan? :)

Ez a szám nálam egy munkakapcsolatból

ismert úriemberhez tartozik! :)

LP:

Egy edzo srac semmi tobb!!!!

KH:

Hát akkor továbbra is csak azt tudom

mondani: nem ismerkedem! :D

LP:

Na varj tudod ki vok!?

Mert most nem ertem h mi is vsn!???

KH:

Én csak azt látom,

kinek azonosított a telefonkönyv! :)

Sejtem, sőt remélem, hogy tudom

hogy ki vagy, de ez nálunk nem poén! :)

Túl kétértelmű volt amit írsz! :D

LP:

Nem ertelek velem beszelsz badon is igaz?

Te vagy a a lany a kepeken akit latok!?

Hm!!?

Na?!

En mar nem ertem h mi is vsn...te igen!?

Lehet osdzekeversz valakivel nem!?

KH:

Szerintem te keversz vmit nagyon! :)

Elég ha annyit mondok, hogy engem Lacinak hívnak? :D

LP:

Micsoda!?

Milyen Laci!?

KH:

Nem mindegy? :) Ahogy elnézem,te nem szeretnél

Lacikkal ismerkedni...vagy legalábbis remélem! :D

LP:

Nejem ezt a szamot egy lany adta meg...akkor most!!

Na!!???

KH:

Na akkor most öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Vagy átvágtak téged a palánkon, vagy

félreütötted a telefonszámot!

Én egy "tisztes őszes halánték" vagyok,

a telefonszámod pedig nálam egy komoly "cégnél"

dolgozó srácé! Szóval ne udvarolj tovább nekem! :D

LP:

Na varj szamom 8eve az enyem mar!!!!!

Es ha tudod kie a szsm monfhstod a nevet v h

milyen cegnel es skkor minden kiderul!?

KH:

Nem publikus info! :D Mert mi van,

ha mégsem te vagy te? A lényegen úgysem változtat:

te is pasi, én is pasi...én nem akarok ismerkedni veled...

te pedig teszel amit teszel! :D

LP:

Koszi!!!

 

 

P.S.:

Azóta óvatosan kipuhatoltam: az "edzo srac" már jó ideje nem dolgozik ott, ahonnan ismerem...nem csodálom...szerintem sem üti/ütötte meg a mércét! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://le-petit-prince.blog.hu/api/trackback/id/tr477354262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása