Tűrd el csendes megadással azt, ami meg nem változtatható!

A kis herceg naplója

Idő. Zavar.

2017. július 19. - Le Petit Prince

8a43e0582c1b05d76938f9a65769b199--brown-eyes-pop-brown-smokey-eye.jpgA reggeli szürkületben, a kipárolgásokkal teli dzsungelben megvillant egy szempár.

Gyakran járok ezen az ösvényen, az átmeneti táborhelyemtől erre vezet a legrövidebb út az ásatási helyhez, ahol ideiglenesen dolgozom.

Gyönyörű szempár, valami nagymacska lehet, gondoltam. A sűrű növényzettől többet nem láttam belőle akkor.

Másnap ismét feltűnt. Kicsit máshol, de az időpont egyezett. Ekkor már jobban szemügyre vehettem kecses testét, nemes fejtartását, ahogy hanyag eleganciával gázolt át a buja aljnövényzeten. Megint összevillant a tekintetünk, most már hosszabban. Egyértelmű volt, hogy tudatában volt a jelenlétemnek.

Harmadnap már vártam a felbukkanását.

Meglepetésemre egész közel jelent meg hozzám, és alaposan végigmért. Megborzongtam...mindenáron meg kell szelidítenem!

Napokig kerülgettük egymást, úgy látszott, nincs ellenére a közelségem.

Én viszont gondban voltam. Hogyan tovább? Rég nem volt dolgom már ilyen ragadozóval, kijöttem már a gyakorlatból...

Aztán egyik reggel már az erdő szélén várt.

Így már könnyű lesz, villant belém! Egyértelmű, hogy neki is jelentenek valamit a reggeli közös séták...

Na, akkor a következő reggel belevágok, határoztam el!

 

Másnap megváltozott a HÉV menetrend...

Többet nem találkoztunk…

A bejegyzés trackback címe:

https://le-petit-prince.blog.hu/api/trackback/id/tr6212673581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása