Tűrd el csendes megadással azt, ami meg nem változtatható!

A kis herceg naplója

Megleptél

2019. március 14. - Le Petit Prince

Megleptél

 

Múlt ködéből léptél elő, szinte a semmiből

Bátortalan csókot adtál, én értettem ennyiből

Időtlen idők óta vártam erre, mégis megleptél

Rég magányos testem, s lelkem vágya lettél

 

Ragyogó szemed tükrében magamat ha látom

Elhiszem hogy kellek neked, olyan mint egy álom

Karomba zárva érzem én, tested édes tűzben ég

Ajkad érintése méz, nem kaptam ilyet soha még

 

Nem számít már, régen kit szerettünk

Nincs bennem kétség, egymáséi lettünk

Magamhoz húzlak, hozzám simul melled

Így maradunk mindig, örökre egymás mellett

A bejegyzés trackback címe:

https://le-petit-prince.blog.hu/api/trackback/id/tr3014627274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása