Tűrd el csendes megadással azt, ami meg nem változtatható!

A kis herceg naplója

Eszközök evolúciója...

2015. február 24. - Le Petit Prince

saloon4.jpgEgyszerűen nem tehetem meg, hogy nem tartok lépést a rohanó világgal...szinte hihetetlen, hogy a 21. század derekához közeledve ÉN még mindig egy olyan példányt birtokoltam egy, a mindennapi létezéshez nélkülözhetetlen segédeszközből, aminek az adattárolási képessége a zérussal egyenlő!

 

0gb.jpg

 

Persze ami késik, az nem múlik! Fejlesztettem!

 

8gb.jpg

 Huszonöt évvel ezelőtt, ha valaki megkérdezte volna tőlem, hirtelen mennyi adatot tudnék most elvinni, büszkén túrtam volna ki a táskámból a mindig magamnál hordott 10 darabos 3.5 hüvelykes floppy lemez csomagot, és vigyorogva közöltem volna, hogy tömörítetlenül kb. 14MByte-ot, de tömörítve, a tartalomtól függően akár 20-at is!

Ha akkor valaki azt mondja nekem, hogy 2015-ben csak a sörnyitómon több mint ötszázszor ennyit tarthatok, tutira kiröhögöm...pedig már akkor is szerettem a tudományos fantasztikus irodalmat...öregszünk, vazze! :(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://le-petit-prince.blog.hu/api/trackback/id/tr387212059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása